niedziela, 30 lipca 2017

Wierszyki Wirus/Martwy Owoc

 Hejka! Ostatnio mam mniej czasu niż w roku szkolnym przez pracę i ciągłe wychodzenie z domu. W wolnych chwilach udaje mi się bawić w poetkę i tworzyć dla siebie. Chcę się z Wami podzielić dwoma tekstami.


 Wirusy

Czasami zdrowa psychika jest wszystkim co mamy, 
lecz później znajdują się ludzie,
którzy chcą nią zawładnąć.
Są jak wirusy atakujące organizm 
i tylko najsilniejsi dają sobie radę.
Okazałam się tym słabym okazem.
Nie przypuszczałam, że ludzie tak łatwo sobie poradzą z zawładnięciem nad moim mózgiem- najważniejszym diamentem każdego człowieka.

...

Martwy owoc

Byłam jak owoc bez pestki, pusta.
Sprawiłeś, że odżyłam. 
Twoje uczucie wypełniają moje wszystkie wnętrza. 
Wreszcie zaczynam myśleć, 
oddychać, 
żyć, 
bo mam dla kogo.
Teraz jestem kwiatem, 
którego codziennie podlewasz.
Jak znikniesz, 
zniknę i ja. 
Już nigdy nie zaznam szczęścia. 
Będę tylko wydeptanym korzeniem bez nadziei na życie, 
prawdziwe życie.




Werka

21 komentarzy:

  1. Oj wiem jak to jest, kiedy ktoś próbuje wejść na psychikę, a najgorsze kiedy to mu się udaje... Trzymaj się dziewczyno i nigdy nie poddawaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst, a hiszpanki przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poezja nie znam się bo jakoś z polaka nie byłem orzeł. Ale potrafisz wszystko ładnie napisać. A z tymi hiszpankami to pasują do ciebie jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, życiowe teksty i śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne bluzeczki i bardzo trafiony tekst:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczki przepiękne,uwielbiam naszywane kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuwielbiaaam hiszpanki!!! Zdecydowanie must have!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/kinda-outta-luck.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie teksty i te dwa sobie zapisałam :) Pięknie wyglądasz!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Te teksty woow ! Zawładnęły moim sercem szczególnie ten pierwszy ! :D
    A hiszpanki też uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny teksty, ja też w roku szkolnym nie miałam czasu na nic ;/

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne teksty, oby dwa! Bluzki faktycznie mają swój urok, sama jestem w nich zakochana. Wyglądasz mega ślicznie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/08/witam-w-dzisiejszym-poscie-chciabym.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh te portrety są cudowne!
    http://nekoworlds.blogspot.ie/2017/08/time-flies.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mega tekst!

    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super fotki! Co do tekstów, są bardzo dobre. Pisz dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski top! Kocham te vansy, posiadam juz bordowe ale chyba sie tez skusze na te czarne :)

    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzka, kocham wszytko co ma naszywki z różami :)
    http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie koszulki bardzo mi się podobają, aczkolwiek ta biała ma coś w sobie co przyciąga moje oko. Cudnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne koszule, ja również bardzo lubię hiszpanki :) a co do tekstów- twórcze bardzo ;) pisz dalej, dobrze Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem która Hiszpanka jest lepsza bo obydwie są piękne i chciałabym je posiadać w swojej szafie! Swietne teksty takie głębokie i dają do myślenia trzymam kciuki za dalsza twórczość. Buziaki


    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń