piątek, 23 czerwca 2017

Zapachowe świeczki od Bispol

 Hejka! Mamy wakacje!!! Wreszcie. Wiem, że Wy też na nie długo czekaliście i na pewno jesteście zadowoleni. Kto nie lubi wylegiwania się na plażach, spotkań ze znajomymi i letnich wieczorów? Nie ma wątpliwości, że każdy to kocha.
Uwielbiam przesiadywać wieczorami na balkonie lub w pokoju z zapalonymi świeczkami o pięknych zapachach. Powiem Wam, że to już taka moja "tradycja" w każde wakacje.

Na pewno nie zdziwi Was to, że paczka od BISPOL jest dla mnie idealna. Gdy ją otworzyłam w pokoju poczułam piękne, świeże zapachy. Naprawdę, było czuć bardzo intensywnie, więc ogromny plus dla tej marki. Przeważnie jak kupuję świeczki ledwo co czuć je nawet po zapaleniu. Z tymi było znacznie inaczej i jestem pozytywnie zaskoczona! Ponadto muszę zaznaczyć, że to zapachy przyjemne dla nosa i nie podrażniają naszych zmysłów.
Jeśli chodzi o czas palenia- jest on naprawdę długi i jedna świeczka starcza na kilka dobrych godzin, a w przypadku szklanej aż na kilkadziesiąt godzin!


W paczce znalazły się trzy opakowania po 6 świeczek w każdym, które skradły moje serce. Nigdy nie przypuszczałam, że tak zwane wkłady wywrą na mnie takie wrażenie. Można je położyć m.in.na stole podczas kolacji, a gwarantuję Wam, że nadadzą charakteru Waszemu wnętrzu.


 Zapachy:

Owoce leśne mają owocowy, świeży zapach, który zdecydowanie mi przypadł do gustu.


Diamond chic ma delikatny, dosyć specyficzny zapach, który nieco przypomina kwiaty.


Truskawka to zapach delikatny, przyjemny. Zdecydowanie przypomina o owocach górujących w sezonie!


W paczce znalazły się również świeczki maxi o zapachu róży, które już są znacznie większe. Otrzymałam 6 sztuk w pięknym kolorze. Świetnie się komponują z wystrojem mojego pokoju.



Zdecydowanie ten produkt został moim ulubieńcem. Jest to szklana świeczka o zapachu wanilii i pomarańczy! Cudowna♡


Podsumowując szczerze polecam Wam świeczki Bispol. Oferują przeróżne rodzaje i zapachy, możecie je znaleźć tutaj.

Werka

13 komentarzy:

  1. Te świeczki są doskonałe, pięknie pachną i długo się pala, są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś szalałam za swieczkami, ale przeczuciłam się na woski YC i się zakochałam w nich :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham wszystkie świeczki, moja mała miłość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki, tworzą nastrój! Znam tą firmę a ich świeczki pachną bardzo ładnie :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że opakowania podgrzewaczy zmieniły desgin ;) Ten bardziej mi się podoba ;) Mamy tę dużą, waniliowo-pomarańczową i pachnie całkiem intensywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję testować świeczki z tej firmy i bardzo je polubiłam :D Mają w swoim asortymencie bardzo ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o świeczkach z tej firmy.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku uwielbiam zapachy świeczek <3 jeszcze z tej firmy nie miałam :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekwe warto spróbować czegos nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mam wakacji tylko 2tygodniowy urlop ale i tak zamierzam spędzić lato jak najlepiej :) cudowne świeczki ja kocham różnego rodzaju zapachowe świeczki :) mam kilka yanke candle :) chciałabym wypróbować te :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również ostatnio dostałam te świeczk8, są na prawdę świetne,a zwłaszcza ta duża!

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają ciekawie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń