środa, 14 czerwca 2017

ZAFUL WISHLIST

 Hejka! To znowu ja. Nawet nie wiecie jak się cieszę na myśl o 4 dniach wolnych. Jeszcze tydzień i wakacje!! Możecie w to uwierzyć? Bo ja nie. Przed chwilą zaczynał się rok szkolny, a już za chwilę będziemy mogli wylegiwać się na plaży. Właśnie... jeśli chodzi o plażę to firma ZAFUL ma świetne bikini! Wzory zachęcą każdego. Są po prostu p i ę k n e.



Wybrałam kilka tych, które przypadły mi do gustu, ale było to bardzo ciężkie, ponieważ jest ogromny wybór!

STRAPPY BIKINI






Co sądzicie o tych strojach? Który Wam się nabardziej podoba? Jakie kostiumy lubicie najbardziej? Piszcie w komentarzach. Przy okazji prosiłabym Was o kliknięcie w linki:(♥

Werka

17 komentarzy:

  1. Ja właśnie szukam odpowiedniego stroju na wakacje, bardzo spodobał mi się ten czerwony i brązowy. Ten czerwony widziałam nawet ostatnio stacjonarnie i chyba coraz poważniej myślę nad jego kupnem ;)
    Poklikane :)
    livetourevel.blogspot.com/2017/06/recenzja-zestawu-od-dermofuture.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście! Rok szkolny mija w mgnieniu oka! Nic, tylko planować wczasy nad morzem. Ze strojów kąpielowych chyba najbardziej przypadł mi do gustu model trzeci z różowym bikini w liście - po prostu śliczny! Pozdrawiam serdecznie ♥ (PS. Linki kliknięte)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te stroje są tak cudowne, że aż nie mogę się napatrzeć! Bardzo ładny jest ten zielony, żółty oraz ten przedostatni, w którym chyba się zakochałam! PS Linki poklikane ;)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te stroje!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały weekend chodziłam po sklepach szukając idealnego stroju kąpielowego. Nie znalazłam. Te tutaj są śliczne, ale trochę boję się, że nie trafię z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stroje. Każdy bym przygarnęła, ale bordowy najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się ale mnie podobają sie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że okres wakacji będzie się dłużył. Świetny post, a stroje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wybór. Ah te wakacje już lada chwila nadejdą!

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe super stroje wybrałaś❤najbardziej mi się podoba czwarty👑

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne stroje :) Ten ostatni najbardziej trafił w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę kupić sobie nowy strój na wakacje! Cudowne propozycje, najbardziej podoba mi się czarny i żółty !:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przypadł mi do gustu strój w kolorze nude - prosty i klasyczny, ale moje serce podbił wzór liści, zamówiłam strój w dokładnie taki motyw jak u Ciebie! :)

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są czarne i bordowe bikini są śliczne bardzo mi sie podobają.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tak samo nie wierze ze juz wakacje! Tak szybko zlecialo a wczesniej sie dłużyło i ciągnęło. Wszystkie stroje sa piekne ale ten czarny, cielisty i w palmy sa idealne. Marzą mi sie takie stroje ale nie mohe nigdzie ich dostac :( buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń