niedziela, 11 czerwca 2017

Przepis na koktajl i smażone banany

 Witam Was znowu! Jak widzicie jestem pełna motywacji i chęci do działania, więc przychodzę z kolejnym postem. Tym razem dzielę się z Wami moją pasją gastronomiczną. Uwielbiam tworzyć jedzenie, które ładnie wygląda i do tego jest zdrowe. To s z t u k a moim zdaniem.
Kocham gotować i smażyć bez przepisów. Wolę sama wymyślać i układać proporcje według mojego uznania. Najlepiej mi wychodzi, gdy robię "na oko", haha.

Zapewne nikt z Was nie słyszał o... smażonych bananach! Nie martwcie się, ja też nie. Wpadłam na ten pomysł robiąc bananowe omlety. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim, ale smak przypadł mi do gustu, więc stwierdziłam, że się z Wami podzielę
Dodatkowo podaję Wam też przepis na koktajl z mlekiem, który robię tak często jak się tylko da, bo nie ma chyba prostszego przepisu, haha. W każdym razie nie lubię, gdy zawsze do zrobienia czegoś potrzeba mi milion wyszukanych składników. Czasami stawiam na prostotę! ;)

SMAŻONE BANANY W PŁATKACH OWSIANYCH



Czego potrzebujemy?

-Płatki owsiane (ja zawsze kupuję górskie)
-1 banan
-olej kokosowy
-orzechy, bakalie


 Banana obtaczamy w płatkach owsianych (ja wsypałam dwie łyżki).


Smażymy na oleju kokosowym z dwóch stron (mój na zdjęciu już pochłonął banan, haha).


Podajemy z orzechami, bakaliami, słonecznikiem. Wszystko zależy od tego co lubicie!


KOKTAJL Z MLEKIEM




Czego potrzebujemy?

-1 kiwi
-1 banan
-100ml mleka
-chęci






Wszystko blendujemy i gotowe:) Możecie dodać też inne owoce (np. Truskawki). Mleko wybieracie według uznania. Ja zawsze używam tego 2%.



W tych przepisach filozofia żadna. Dajcie znać czy podobał Wam się post tego typu i czy chcielibyście więcej "moich pomysłów" :)

Werka

34 komentarze:

  1. smażone banany to mój postrach z dzieciństwa - nie pytaj.
    ale koktajl chetnie bym wypila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś na dzień mamy zrobiłam placuszki z połówkami bananów w środku i musiałam to usmażyć. Myślę, że smak banana był podobny do tego, który Ty przyrządziłaś tylko, że w zdrowszej wersji. Ja natomiast koktajlu z banana nie lubię.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie jadłyśmy takich bananów- ale wyglądają przepysznie!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę taki przepis, ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetyczne przepisy. Drugi przepis napewno wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Samo zdrowie, i same pysznosci! az slinka cieknie haha :-) Buziaki Kochana
    Obserwuje
    Wpadniesz do mnie i klikniesz?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Koktajle uwielbiam, więc mega się cieszę, że idzie lato, a wraz z nim masa świeżych owoców <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Banany wyglądają smakowicie!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm.... Wszystko wygląda smakowicie. Koniecznie będę musiała skorzystać z obu twoich przepisów :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie spróbowałabym te bananki;))
    agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zdrowe koktajle. Szczególnie bananowe. Są słodkie i sycące :)

    Przepis na smażone banany bardzo fajny :D Dobra przekąska na letnie dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, dokładne opisy :) Dobrze, że robisz dużo zdjeć, wtedy łatwiej odtworzyć to u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smażony banan jest tak przepyszny, że aaa. A koktajl spróbuję zrobić w domu, jak tylko kupię kiwi.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Woo te banany wyglądają przepysznie *-*
    I do tego ten koktajl aww.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Banany super wyglądają, sama robiłam kiedyś ale tak fajnie mi nie wyszły XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzę o takim koktajlu! Chyba jutro sobie zrobię. Banany to niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam mniam moje klimaty, same pyszności, spróbuję tych bananków :)
    Daj znać, jeśli byłabyś chętna na wspólną, szczerą obserwację :) Pozdrawiam, Aga
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju, koktajl i banany wyglądają świetnie. Ogromnie się cieszę, że już niedługo wakacje, będę mogła robić sobie obie opcje na śniadanie (wielkie dzięki!). :)

    OdpowiedzUsuń
  19. smażone banany wyglądają pysznie :) mniam... już mam pomysł na jutrzejsze śniadanie :) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koktajle pije na codzien! I wlasnie w takiej wersji ale + truskawka :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie koktajle uwielbiam , a szczególnie z truskawkami hihih :) Bziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku, głodna się zrobiłam od tych smakołyków. Dobrze, że jestem po śniadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie spróbuję! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Smażone banany wyglądają przepysznie! A koktajle uwielbiam, napewno wypróbuję Twój przepis :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam banany w każdej postaci więc na pewno wypróbuję oba przepisy :) Bardzo ładne zdjęcia i smakowicie to wszystko wygląda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo smakowicie to wygląda! Dobrze, że dzielisz się swoją pasją i robisz wszystko po swojemu, bo to idealnie oddaje Twoją wyjątkowość. Przepisu na pewno spróbuję! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  27. O takie smakołyki to coś idealnego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń