poniedziałek, 5 czerwca 2017

Jak przekonać rodziców na wyjazd?

 Hej, hej! Ostatnio chodzę niewyspana jeszcze bardziej niż kiedyś, bo z własnej woli zaczęłam wstawać pół godziny wcześniej spać (wow wow cuda się zdarzają) i jakimś trafem chodzę później spać, a jak myślę, że pójdę się zdrzemnąć po szkole to nigdy tak naprawdę to nie następuje. Chyba jest to spowodowane tym, że czuję się wtedy jakbym marnowała dzień, a przecież jest tyle ciekawych rzeczy do porobienia!

Na te rzeczy na pewno będzie czas w wakacje!!
Myśleliście może o wyjeździe ze znajomymi lub jakąś przyjaciółką do innego miasta powiedzmy na kilka dni? Pewnie część z Was ma problem z przekonaniem rodziców, jeśli nie jesteście pełnoletni. Zostało mało czasu, więc może komuś przyda się ten post jeszcze w tym roku :)
Oto kilka wskazówek jak przekonać rodziców, aby Was samych puścili na wakacje (mi się udało, a moi są naprawdę opiekuńczy, haha):

 

♡  Myślę, że Was nie zaskoczę, że musicie wiedzieć, gdzie zamierzacie się wybrać. Najlepiej wybrać miejsce, w którym się już kiedyś było, aby znać chociaż trochę okolice lub... mieć pod ręką google maps, haha. Najlepiej, abyście znaleźli zakwaterowanie, jeśli zamierzacie tam nocować (wtedy najlepiej zabrać ze sobą osobę pełnoletnią).

 

♡  Powiedzcie im z kim jedziecie. Myślę, że będą też pewniejsi, jeśli porozmawiają z rodzicami twoich znajomych. Zabierzcie odpowiedzialne koleżanki/kolegów.

 

♡ Powiedzcie, że będziecie do nich często dzwonić, aby się nie martwili (i serio to róbcie).

 

♡  Nie wracajcie późno, bo to niebezpieczne. Nie róbcie głupot, bo może się to skończyć dla Was źle, nie tylko straceniem zaufania rodziców.

 

♡ Zróbcie plan na dzień! Przykładowo co chcecie zwiedzić lub gdzie będziecie spacerować.

 

Rozmawiajcie z nimi na spokojnie. Na pewno nie zaczynajcie rozmowy, gdy są wkurzeni.

 

♡ Jako argument możecie posłużyć się argumentem, że nigdy ich nie zawiedliście (jeśli tak było), więc powinni Wam ufać.

 Nie przesadzajcie z wydatkami. Przedstawcie rodzicom oszczędną wersję wyjazdu, której będziecie się trzymać.

 

 Mam nadzieję, że skorzystacie z moich rad, mi się tak udało przekonać moich rodziców!

   

(dodaję moje naturalne zdjęcie, żeby nie było tak pusto XD) 

Werka

12 komentarzy:

  1. Ja zamierzam w tym roku pojechać do mojej przyjaciółki, która mieszka 3h ode mnie, ale trudno mi jest namówić mame na to. Zastosuje się do twoich rad :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry post! Ja z rodzicami nie mam problemu, darzą mnie wielkim zaufaniem i wiedzą że nic nie wywine i pomogę im gdy tylko będzie potrzeba, także bez problemu się zgadzają na różnorodne wyjazdy samodzielnie czy z przyjacilmi :)
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie mam z tym problemów, ale to dlatego, że nigdy nie kłamie mojej mamy i mi ufa ;) pozdrawiam
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rady, pamiętam jak ja kombinowałam jak chciałam gdzieś wyjechać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rady :) ja w zasadzie nie miałam problemu z wyjazdami bo rodzice puszczali mnie na każdy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Misja nie łatwa. Ale może po tych argumentach które tu podałaś. Uda sie wyjechać

    OdpowiedzUsuń
  7. Argumenty dobre, jednak to sprawa mocno indywidualna, jedni rodzice mają zaufanie do swoich dzieci, drudzy nie i muszą mieć mu temu jakieś powody. Wiadomo, martwią się, bezpieczeństwo świata też nie idzie naprzód a wręcz odwrotnie co wywołuje jeszcze większy strach, jednka odpowiednim podejściem I postawą każdego można przekonać :)
    ZAPRASZAM:
    INSTAGRAM: kalinowskaar
    BLOG: http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam młodsza to tak kombinowałam, że masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku bez przynajmniej jednej osoby dorosłej taki wyjazd by nie przeszedł :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na posta! Myślę, że rady mogą być skuteczne :) Muszę ich wypróbować.
    /Sohee
    https://jednanogawazji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis! Mam podobnie z chodzeniem spać, wolę sobie skrócić sen i mieć dłuższy dzień.
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post.! Argumenty też bardzo dobre ja jak byłam niepełnoletnia zawsze miałam z tym problem ale po czasie już było coraz lepiej trzeba zdobyć zaufanie rodziców i tego nie popsuć .;)

    OdpowiedzUsuń