wtorek, 27 grudnia 2016

Last Christmas

 Hej kochani! Święta dobiegły już końca i powiem Wam wprost, że to były najgorsze w moim życiu. Straciłam jedną osobę z rodziny przez co wszyscy byliśmy smutni i co tu dużo mówić, atmosfera nie była fajna. Nie będę się Wam tu wyżalać, ponieważ odpowiednie osoby wiedzą, co się dzieje w moim życiu. Nie mam zamiaru też wstawiać tu zdjęć prezentów, jakie dostałam, bo nie czuję takiej potrzeby. Pamiętajcie, że najważniejszym prezentem na świecie są Wasi bliscy i uczucia, których nie zastąpią żadne materialne dobra. W pewnych momentach te rzeczy przestają mieć jakiekolwiek znaczenie.

Chcę Wam przekazać, żebyście doceniali osoby, które są dla Was ważne, żeby później nie było, że docenicie dopiero jak stracicie, a często ludzie tak postępują. Naprawdę, okazujcie innym swoje uczucia i zobaczcie, że przykładowo Wasze mamy, mówiąc abyście założyli czapki jedynie się troszczą. Myślę, że to takie ukryte "kocham cię", które można znaleźć w czynach i innych słowach. Mam wrażenie, że wtedy jest to nawet bardziej szczere i prawdziwe, gdyż powiedzenie zwykłego "kocham cię" niekiedy okazuje się słowami rzucanymi na wiatr.







Jak Wy spędziliście święta? Możecie się chwalić co dostaliście od "Mikołaja" :) 
Przy okazji chcę Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku!

Werka

11 komentarzy:

  1. Piękny masz pokój, bardzo ładne zdjęcia.
    Wiem jak to jest stracić kogoś w Święta, dla mnie te kilka dni w roku nie istnieje :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze napisane, bliskie osoby są ważniejsze niż prezenty, czy coś materialnego.
    PS: Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://bartekskrajnowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o jejku! Jesteś niesamowicie m ądra! Zgadzam sie z tobą w 100% ♥ i współczuję starty -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny pokój! Moje święta też nie byly zbyt ciekawe wręcz wolałabym o nich nie pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze piszesz! <3 Oby następne święta były dla Ciebie lepsze, trzymam kciuki! Super piesek haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Należy doceniać i szanować osoby, gdyż nie znamy dnia ani godziny. Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te zdjęcia ;)
    A ja serdecznie zapraszam na mojego bloga. Fit i zdrowo przede wszystkim, zainteresowałem ? No to zapraszam ;) http://fitbyrafal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz swietny pokój!Szczęśliwego Nowego Roku! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie, że święta straciły swój urok kilka lat. temu. Tak jak napisałaś nie liczą się prezenty,ale czas spędzony z rodziną. Szczęśliwego nowego roku.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że najważniejszy jest czas spędzony z bliskimi i zgadzam się z tobą 100% powinniśmy im codziennie przypominać jak bardzo ich kochamy i ile dla nas znaczą. Prawdą jest, że "kocham Cię" można powiedzieć na milion, niekoniecznie używając tych konkretnych dwóch słów <3

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku cudowna piżamka ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń