piątek, 11 listopada 2016

New school

Hej wszystkim!
Moje bycie systematyczną zawodzi i to bardzo, ale musicie zrozumieć, że byłam zajęta poznawaniem nowych ludzi w liceum i "przestawiania się" na nową szkołę, jeśli można tak nazwać. Wiem, że "zawsze znajdzie się wymówka" i przeważnie jest związana z brakiem czasu. Tak naprawdę czas się znajdzie zawsze, ale tym razem miałam ogromny problem za zebranie się na napisanie czegokolwiek. Możecie to nazywać brakiem weny czy jak wolicie. W każdym razie piszę z chęci, nie z przymusu, nie dla współpracy, nie dla korzyści tylko dla wyrażania siebie i dla Was, czyli dla osób, które chcą czytać to, co mam do przekazania. Chcę Wam powiedzieć, że posty będą wtedy, kiedy będę miała ochotę pisać i mogą to być długie lub krótkie odstępy czasowe (nie bijcie pls).
Przejdę lepiej do tematu posta.

♡♡♡

Ludzie
Hmm jeśli ktoś by mnie spytał czy wolę liceum od gimnazjum mogłabym z pewnością odpowiedzieć głośno tak. Dlaczego? Przede wszystkim ludzie są inni i mówię serio. Zauważyłam, że już nikt nie ocenia innych pod względem wyglądu. Nieważne czy chodzisz ubrany na kolorowo czy na czarno, każdy ma to po prostu gdzieś. Nieważne czy masz fryzurę, której ktoś by sobie nie zrobił. Nieważne, że masz niedoskonałości. Myślę, że każdy już dorósł i nie chodzi po korytarzu, żeby obgadywać innych. Tak było w gimnazjum, ale teraz to się zmieniło. Niby to tylko dwa miesiące, które nic nie zmieniają, a jednak można się miło zaskoczyć. Przyznam, że też taka byłam, ale na szczęście stałam się o wiele bardziej jakby to ująć tolerancyjna (?) i nie obchodzi mnie to kto jak wygląda lub jak się ubiera. To indywidualna sprawa i nikt nie powinien wyśmiewać gustów. 

Przedmioty
W liceum super jest to, że można sobie wybrać profil i tak naprawdę zwraca się szczególną uwagę na przedmioty, które będzie się rozszerzać i oczywiście zdawać na maturze. Mówię tu o pierwszej klasie, bo tylko o niej mogę się póki co wypowiedzieć. Wiadomo jest więcej nauki niż w gimnazjum, ale nie jest tak źle jak wszyscy straszą. Ja wybrałam profil matgeoobcy i szczerze myślałam, że będę mogła rozszerzać angielski, ale nie można było go wybrać, więc zdecydowałam się na hiszpański i powiem Wam, że to świetny język.

Poranki
Największy minus szkoły średniej według mnie to wczesne wstawanie, bo nastawiam budzik godzinę wcześniej niż za czasów chodzenia do gimnazjum. Przeważnie każdy dojeżdża dalej do liceum czy technikum, ale niektórzy mają szkołę na wyciągnięcie ręki i zazdroszczę im tego haha.


 Jeszcze mam ważną informację!!
Zmieniłam nazwę bloga z shawtyqueen na sloncezachmura :)
 
Nie chcę już Was zanudzać, więc napisałam te najważniejsze rzeczy. Napiszcie czy się ze mną zgadzacie i czy zauważyliście jakieś inne zmiany!!

Werka

14 komentarzy:

  1. Ja wybrałam technkum.
    Zazdroszczę Ci, że ludzi u Ciebie są inni niż w gimnazjum. U mnie w większości po prostu nadal mogłabym nazywać gimbusami. :) Niestety brak tolerancji i wyrozumiałości. Krytykują pasję, marzenia itd. Czemu? Zupełnie nie wiem! :)
    Cieszę się, że Tobie się to podoba! :)

    Do poranków ja się przyzwyczaiłam. Do gimnazjum i podstawówki dojeżdżałam i też musiałam wstawać codziennie o 5 rano. :)

    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wprowadzisz jakąś serię o tym, jak jest w liceum. Jak na razie jestem w 3 GIM i już powoli zaczynam się obawiać tej zmiany. Jednak wiem już, że najbardziej kręci mnie mat-fiz-inf i tam zamierzam się udać :) Czekam na więcej wpisów o szkole! Obserwuję :)
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne zdanie na temat liceum. Uważam,że liceum to lepsza rzeczywistość niż gimnazjum.Ludzie zachowują się bardziej dojrzale i są otwarci i to najbardziej mi się podoba. Szczególnie ludzie na humanistycznym profilu są świetni (wybrałam humanistykę).

    Pozdrawiam!
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ludzie w technikum są inni niż w gimnazjum. Oczywiście w pozytywnym słowa znaczeniu.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ludzie w technikum są inni niż w gimnazjum. Oczywiście w pozytywnym słowa znaczeniu.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jakoś nie ma różnicy pomiędzy ludźmi. No może w końcu nie mam osób rozwalających lekcję w klasie, ale już w gimnazjum mało kogo obchodziło, kto co nosi (poza kilkoma wyjątkami, które wszystkiego się czepiały już od dziecka). Choć w sumie jest jedna osoba, która zachowuje się w taki sposób, ale tacy zdarzą się zawsze i wszędzie. Zresztą wielu dorosłych ma podobny sposób myślenia ("załóż to, bo co sobie pani Zdzisia z warzywniaka pomyśli?"). Ja jestem na profilu mat-geo-ang (głównie ze względu na geografię), a moim drugim językiem hiszpański (a chciałam włoski). Moje liceum mieści się niedaleko gimnazjum, więc 100 m dalej to nie jest jakaś duża różnica. Poza tym już w gimnazjum wstawałam wcześnie rano (trzy razy kółko na siódmą) :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post. Z chęcią bym się dowiedziała coś jeszcze, więcej postów tego typu. Ja chodzę do technikum :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już za niecały rok kończę gimnazjum, mam nadzieję, że w moim przyszłym liceum również będzie pełna tolerancja w stosunku do wyglądu. Bo w gimnazjum wystarczy, że ktoś ma różowe końcówki, a robi się z tego wielka afera - a przecież to tylko włosy.
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ostatnią klasę liceum i pomimo, że masz rację, że to zupełnie co innego niż "gimbaza" to cieszę się, że już kończę :D
    Doskonale Cię rozumiem co do braku czasu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiana środowiska, w tym przypadku szkoły, to ciężki kawałek chleba. Życzę miło spędzonych lat w szkole średniej ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiana środowiska, w tym przypadku szkoły, to ciężki kawałek chleba. Życzę miło spędzonych lat w szkole średniej ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w nowej szkole, obyś osiągała same sukcesy towarzyskie i naukowe, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń